Jag Blir Alldeles Våt I Ansiktet.

Och det gör hon. Osv. osv.
– Ja Göte, ja.
– Förlåt Göte.
– Det är ditt fel, för att du sög på mitt bröst, din …
– Rosita, säger jag skarpt.Resultatet blir att Annas orgasm går upp i något slags överläge och hon spänner sig åter upp i en båge och blir alldeles stel i kroppen medan hon bara gapar och kippar efter luft.
– Nej, du är inte klok Anna. Så småningom släpper orgasmen taget, och Anna sjunker ner på sängen igen medan hennes bröstkorg häver sig som en bälg.

Jag märker att du är lika upphetsad som jag är. Trycker in den ganska hårt i dig bakifrån, du stönar högt när jag når botten. Förstår att du vill samma sak med kvällen som jag vill. Du har ingen bh under klänningen. Slickar runt om ditt kön, känner doften av kvinna. Det tar inte många sekunder förens jag kommer i din mun. det är så otroligt skönt.
Nu är det på väg att gå för dig. Sticker in tungan så lång in i dig som jag kan.
Nu kan jag knappt hålla mig längre men du vill att jag ska ta dig innan det går för mig. Nu tar du den i munnen och suger med långa drag samtidigt som du smeker den med handen.
Vi har precis lärt känna varandra.. Jag blir alldeles våt i ansiktet.

Särskilt ljuvt minns han Carmen Diaz’s ljuva fitta och hennes långa ben då hon saxade dom runt hans midja och gav honom rena helvetesritten. Men den fick också kvinnor att vallfärda till hans klinik, däribland en myckenhet av Hollywood-stjärnor som Carmen Diaz, Bo Derek, och många, många andra av världens vackraste kvinnor för att inte nämna en hel drös av Playboymodeller. Han riktig ser fram emot att få spetsa henne på pålen och han vet att hon själv kommer att se till att hela han kommer in i henne. Det känns som en ångvält kört in i henne men hypnosen har gjort henne extra tålig.

Några månader senare fälls Steve McFairley på en rad åtalspunkter. Du känner dig mycket lätt och vill dansa, vilket du börjar göra.

Ingen visste och Steve’s hemlighet – att han under sina sessioner haft samlag med alla dessa men genom en listigt upplagd hypnos lyckats undanröja spåren efter sig. Du kan riktigt känna hur det känns. Du smeker dina bröst och känner hur stora dom är, du vet att ingen man skulle kunna motstå dem. Nu är det dags för nådastöten, så han böjer sig fram och lägger hennes ben på sina axlar – nu ska hon få känna på kuk, hyndan!!!!

Här gör Steve en tabbe han sedan får ångra – han tar av kondomen och beslutar sig för att ge henne sitt livs dusch. Hon kvittrar som en liten pippi. Du kikar för att välja ut någon men blir inte riktigt nöjd. Oh my God!

Leave a Reply

