Vi Presenterade Oss För Varandra Och Det Kändes Trots Allt Inte Konstigt Att Sitta Nakna Och Prata.

Mammas kille och jag .

Du bestämmde att jag skulle gå på!
– Är det okej? Men jag ville inte säga något för du var så liten då, men nu har jag sett att du blivit så mogen på nått sätt, dina bröst har vuxit och …. ja …
– Nej Johanna, du har varit stygg flicka. sa han, och det retade mig ännu mera. Aldrig om något oviktigt, vi satt till exampel aldrig och “snackade skit” tillsammans, som vi ofta gjorde med vår riktiga mamma och pappa. Vad skulle jag säga till honom?Men jag rent ut sagt njöt till fullo när han slet av mig plagg efter plagg.
Han tog duschen och vred på sådan där hård stråle, som man kan få fram. Men kunde jag verkligen göra såhär mot mamma?Jag fick återligen en superskön orgasm igen, en sådan där så man inte kunde sitta still medan den varar, man vet inte vart man ska ta vägen. Men jag svarade iaf.Helt ovetandes om att han skulle fråga nånting sånt.

Vid sextiden gick vi runt vårt hus och mycket riktigt så var deras lägenhet intill oss och vi förstod nu hur väl det måste ha hörts in till dem. Efter lite småprat sa hon att nu var det dags. När vi legat ner en dryg timme och skulle ta lite vatten så fick vi se dom komma gående längs stranden. Det är så skönt när andra älskar och man kan fantisera eller bäst av allt få se på det gör mig extra kåt tyckte hon. Vi presenterade oss för varandra och det kändes trots allt inte konstigt att sitta nakna och prata. Vi gick in i deras sovrum och jag blev tillsagd att ta av mig allt utom trosor och lägga mig på magen i sängen.

Ja detta var starten på en underbar semester som fortsatte i njutningens tecken. Under tiden pratades vi vid och det visade sig att Anki var 33 och Hans 35 år. Vi är lite yngre konstaterade vi det skiljde ungefär 7 år mellan oss.

Kram Lisa och Per

P.S. Är det skönt sa Anki och jag bara instämde helt tyst. Per drar ut sin kuk och runkar den så kommer hans sperma som skjuten ur en kanon ur hans kuk och landar på min mage och över mina bröst. Anki började mer och mer smeka mig och jag insåg att vi kåtade upp varandra och hur detta påverkade Per och Hans på samma gång. Då började Hans skratta och vi tittade på varandra och undrade vad det var som var så roligt? Per knackade på dörren och Hans kom och öppnade.

Leave a Reply

