Något.

De tre sista slagen kom i en snabb följd och när Joannes sista skrik hade klingat ut övergick det i stilla gråt. Jag ska inte börja röka, jag lovar!” Hon fnissade lite.

Veckorna gick och jag glömde mer eller mindre bort det där med smisket eftersom varje dag var full av nya intryck. Hon stönade högljutt ner i kudden och trummade med fötterna.

Hon snyftade till igen och borrade ner ansiktet i kudden men sträckte ut ena handen lite mot mig.

Problem i sängen

Hon protesterar och skrattar glatt. Irriterad blick. Vore det inte för den, ska vi säga intressanta, doften så vore det paradiset. Min älskade lilla hora gnyr och gnäller under mina ömsinta händer. Hon verkar inte vara allt för road av det så jag ger henne en kyss och låter tungan leka ner över hennes mage. Hon verkar gilla det men säger att jag bara är glad för att jag fått roa mig med henne.

Det var långt hem men jag beslutade mig för att gå en promenad själv. Lite konstigt låter det kanske eftersom han var mer än 30 år äldre, men fantasier får man väl ha.


Han smekte min klitoris och jag drog ner hans gylf. Jag hade aldrig träffat honom eftersom jag varit sjuk förra veckan, men Sara min bästa väninna hade berättat att han såg riktigt bra ut. Jag såg bulan på hans tunna shorts.

– Jasså, sa han lite skämtsamt. Han menade det, men han sa det som att det var ett skämt. Det var skola imorgon och jag var tvungen att se utvilad och fräsch ut inför Björn vår nya lärare. Han ville inte att det här skulle komma ut. Jag tog handen på hans lår och den växte ännu mer. Nu kände jag hans hand innanför min kjol och han smekte min bara stjärt.

Men jag ljög, jag hade aldrig haft sex, inte ens sett en man naken. Det hade näst intill blivit kolsvart ute och nu såg jag knappt vart jag gick.

S.Q.U.I.D.

Trevligt, bekräftade han.

Hon kände hur hon blev alldeles svag igen, och hur hon ville att han skulle dra henne till sig och bara göra.. något. Åh, Simon. Han satte spetsen mot hennes skrynkliga stjärthål och såg den glida in i henne.
?
?
?Hennes värme och vänlighet från tidigare var som bortblåsta. Han var styv.
?Han lutade sig tillbaka i stolen och tryckte på knappen.Huden på hennes mage hade varit känslig som Jones egna fingertoppar, och hennes erigerade klitoris var känsligare än han någonsin vågat föreställa sig.
Han såg på henne, men hon verkade fullkomligt allvarlig. Det var inte som att befinna sig inuti någon och se och uppleva det som den personen upplevde. Det var som att vara huvudpersonen i en porrfilm. Han var inte säker på att han ville veta.

Leave a Reply

