Håret Var Tovigt Och Otvättat.

Och så där, mitt i allt det vackra, hans ännu vackrare kuk…
Jag kröp fram igen och tog tag i den. Varje gång hans tungspets nuddade mitt ollon ryckte kuken till och ytterligare kåtsaft rann ut som hans tunga snabbt fångade upp. Hur Johnny ser på det vet jag i ärlighetens namn inte. Tja, inget går upp emot att få älska med sin ljuvliga flickvän, men inget går hellre upp emot att få ha sex med jordens snyggaste kille. Ibland kunde han dock redan flera dagar i förväg tala om att det fanns tid till ett ”långmöte”. Eva visste inte om detta och hennes hjärtesorg blev svår och jobbig ett bra tag. Den pumpade ut i flera kaskader och jag svalde så gott jag kunde. Tänkte att, ”det här är ju egentligen för bra för att vara sant. Det tyckte han också. Johnny fattade aldrig att det var sant att hon var kär i honom, trots att jag försökte förklara för honom att han nog borde ta ett snack med henne. Inga samtal eller besök resten av dagen.”, sa han till tjejen i receptionsdisken som fanns precis bredvid hans kontor. ”Va?

Lärdom för livet del 1

Utsikten var visserligen mycket eggande. Madam blir tokig om det går för dig, sa Camilla lite oroligt.
– Jag kommer att träna dig på det hårda sätt som man skall träna en slav på.
Tina ställde sig nu vid min stjärt och jag kände hur hon särade på mina skinkor.
– Ja Madam, snyftade jag.Det var ett hårt jobb för mig att motarbeta min orgasm.
– Han verkar bara bli kåtare och kåtare Madam, svarade Camilla och neg.Hon lekte lite med mitt anus och lät sedan handen glida ner till min pung.
– Du är trång och fin i röven. Jag har blivit bunden och dominerad av kvinnor men aldrig så att jag har blivit riktigt nöjd.
– Du kan drömma din kåta lilla slavjävel, väste hon och reste sig upp.Så om du vill vara kvar så försök att hålla ut så länge som möjligt, det blir så mycket mer skönt då.

Nu börjar hans hand försöka ta sig in innanför trosorna, resåret gör det lite svårt men så lyckas han till slut.
-Inte så fort säger jag och vi lugnar ner oss lite.Men jag såg inte dig ? Så för ner handen mellan benen igen, nu pullar han mig med två fingrar.
Jag drar upp trosorna drar på mig en t-shirt, och tassar försiktigt ut ur mitt flickrum. Efter en bra stund så hör jag hur dom andra lämnar tv-rummet och farsan och Jeanette går in i sitt sovrum medan Jens knatar ner för trappan till källaren där gästrummet finns.
-Jaha , du är inte lite fräck du, ler han och gör nu motjuck
-Så när jag låg ensam i min säng och onanerade , så kom jag att tänka på att du gjorde troligen detsamma, viskar jag.

Ensamma Frida

Hoppas du får kul på skolresan”. Trots det kunde han känna lukten av hennes underliv genom byxorna vilket gav honom kväljningar. “Nu är det bäst att du slickar mig skönt, annars ska jag kväva dig”, skrattade hon, med en ton som lät hotfull och allvarlig. Allt detta kunde man hitta på konsum, som var ombud för systemet, så det blev sällan några längre promenader. “Åh fy fan pojke. Det fanns ingen chans att han skulle in där med sin tunga! Håret var tovigt och otvättat. Det var inte precis så han hade föreställt sig sin första kyss.

Han tog fram lotterna och visade dem för henne. Hon väntade en stund, sen satte hon sig hårt över hans ansikte. Det första han kom att tänka på var hur ofta hon tvättade sig. Hon såg belåtet hur det redan då började rycka lite i kuken.

Han hade drömt en erotisk dröm om en kvinna den här natten,och hon hade varit lång och blond,lite mullig kanske och hade små men fina bröst.
-Ja,sa Framskij.Det tror jag.Jag ringer Schakalen nu.
Miller,tänkte Bausch samtidigt som han kramade om Dianas skinkor,vad är du någonstans?
Till slut drog hon av honom täcket och först nu såg han att hon inte hade några trosor på sig.Hans kuk stod givakt och hennes klänning var uppdragen till midjan.Plötsligt var han ensam igen.Kvinnans kropp började långsamt tina bort,bli svagare och osynlig.
-Vem är du?undrade Miller.
Günther såg nu ännu mer förskräckt ut.Det var inte bara det att kvinnan som stod och smekte honom var okänd,hon hade rätt också.
-De låter som spöken,sa Miller ironiskt.”.
-Låt oss sätta igång,sa Miller otåligt.frågade Miller,men fick inget svar.
-Mark?

Leave a Reply

