De Frågade Mig Om Jag Ville Passa Stugan Så Länge.

Plötsligt knackade det på husvagnsdörren, men det är en annan historia.Denna drömsyn var inte min kuk sen att reagera på, vilket ögonblickligen resulterade i en stor bula på shortsen som nu började bli väl trånga. Hon behövde inte säga något för hennes blick sa allt. De frågade mig om jag ville passa stugan så länge. Gentleman som jag är, så löd jag hennes råd och fick kvickt av mig alla plagg. Hon sa med en blyg, men finurlig min: -Här har du det trevligt ser jag! Med ett sådant tempo kunde jag inte hålla emot speciellt länge till och sa: Jag drar mig ur dig nu, jag kommer spruta strax och vill komma på dig, om det är okej. Hon stönade tyst och gnydde lite, så alltså fungerade min behandling, fast nu ville jag smaka på hennes trånga och våta fitta med tungan också. -Spruta mig i ansiktet och munnen, sa hon med en kåt min och gapade sedan stort. Som under de flesta andra dagar av sommaren spenderade jag min tid i ett litet sommarstuge-område ute på landet. -Mina också sa hon och fortsatte: För du ska bara veta hur mycket jag fantiserat om dig med.

Bella Milano

Jag stönade lite tog om hans huvud och
pressade det mot min mage, han ville neråt hela tiden och
jag blev varm inne i mej och vred huvudet så jag skulle se
honom bättre. Jag satt fast i
hans kuk där bak och i hennes händer där fram.

Luigi och Donna tog mina händer ledde mej fram till
sängen och började utan väntetid att smeka mej från
huvud ner över mage och rygg. Alberto lutade sej
bakåt.
Jag lutade huvudet bakåt och kände efter. Senast vi hade sex, för två dagar
sedan, hade han slickat mej nogrant i en kvart och
vi hade sedan onanerat mot varandra enligt hans
öskningar.

Inas hand runkade min kuk och jag kände att jag inte hade långt kvar när Ina tryckte in sin tumme i min stjärt och jag exploderade. Jag kände smaken av min egen sperma.Plötsligt kände jag hur hon lutade sig fram och greppade min kuk. Jag rörde mig som i trance. Jacuzzin låg inglasad på andra sidan poolen och på vägen dit kände jag hur min kuk styvnade återigen.

Cyber-Date

Sanningen var att jag var sexuellt svältfödd sedan uppbrottet. Vid något enstaka tillfälle hade korta relationer lett till sex med kvinnor jag träffat på krogen, men det var inget sex som var värt att komma ihåg – snarare försöka glömma fort.Jag svarade svävande. Färska räkor är ju ingen dussinvara lite innåt/uppåt landet. Hon tog kuken i höger hand och runkade mig sakta, drog med vänster hand sina naglar under min pung som nu var som en hård tennisboll.
Dessutom verkade det vara en del män som låtsades vara kvinnor för att lura andra män till sex-samtal, kanske för att de blev upphetsade av det.
Jag slickade upp de sista vindropparna och kröp upp över hennes kropp. Bilden föreställde en kvinna som gav en man en avsugning.Anna rev mig lätt på ryggen och neröver rumpan. Hon var lite mullig, på ett mycket, mycket sexigt vis.
Vi åt maten med ideliga avbrott. Låset gick upp och där stod hon. Tungan gned sig mot ollonet.

Stygga flickor får dem största

Det var svårt att undgå ljudet från paret som älskade i rummet intill. Då och då hörde jag hennes kommentarer på engelska.
Jag var tvungen att fråga om det var någon klädeskod till restaurangen med tanke på hur uppklädd hon var, hennes blonda hår var uppsatt i en knut och hennes kurviga kropp passade väl in i den figursydda korta klänningen i svart stretchmaterial. Helt fördragna var dem inte och genom en springa mellan draperierna kunde jag se in i rummet. När jag kom tillbaka till rummet en timme senare med några kalla flasköl, älskade paret fortfarande.
Jag var både hungrig och törstig efter den långa flygresan och lämnade bugalown för att handla något. Paret verkade hålla på med någon lek. Medan jag packade upp min resväska hörde jag hur det gick för kvinnan gång på gång. Väl där runkade jag som besatt medan jag fantiserade om hur jag skulle kunna delta i leken.

Leave a Reply

