Clittan Darrade Mellan Hennes Ben Och Hon Försökte Komma Åt Att Smeka Den Med Låren Men Dom Var För Brett Särade.sedan Band Madame Ett Snöre Hårt Runt Slynans Kulor Och Fortsatte Med Ett Par Vikter I Ändarna Av Snöret.

Hon lyfte upp kjolkanten på uniformen och drog sedan ner spetstrosorna över skinkorna. Clittan darrade mellan hennes ben och hon försökte komma åt att smeka den med låren men dom var för brett särade.Sedan band Madame ett snöre hårt runt slynans kulor och fortsatte med ett par vikter i ändarna av snöret. Som gjord för att suga kuk!

Madame förde sedan upp sin plaskblöta hand mot slynans mun.

Slynan slickade och lapade och sög för allt vad hon var värd. Du skall vara tyst SLYNA!!Guuuud sååå det brann på hennes rumpa.

Sedan gick Madame iväg till bordet igen.Nu kände slynan hur Madame började vrida på bröstklämmorna. Vid hennes dörr så
gick slynan ner på knä som hon instruerat.

Min flickväns mamma Monica

– Åhh ja! Jag såg att hon jobbade med sin andra hand i sin egen fitta. Jag höll om hennes höfter samtidigt som jag stötte in min kuk så hårt jag kunde i hennes fitta. Det blir lite svettigt men det är nyttigt för kroppen, sade hon och fnissade till lite.

– Hejsan
– Hej, jag hoppas jag inte stör, sade jag vänlig som jag alltid var
– Nej absolut inte, hade du bestämt något med Therese idag eller?

Jag slutade kyssa henne och gick ner med mitt huvud mot hennes bröst, jag kysste dom lite samtidigt som jag drog av hennes träningsunderdel med mina händer. Jag kände hur hennes händer tryckte mitt huvud neråt och jag förstod att hon ville bli slickad.

Ganska snart kände jag den där behagliga känslan igen.

“Ja…. det är jag” svarar jag försiktigt.
Ändå har jag svårt att hålla händerna i styr. Du har beskrivit hur du skulle vilja göra med mig och jag har gjort likadant för dig.Jag låter en hand leta sig innanför trosan. Det är första gången du ringer mig hemma.
Så fort jag kommer innanför dörren hoppar jag ur kläderna och ögnar snabbt igenom posten innan jag lägger mig till rätta i soffan.

Det är inte en fråga.

”Vem har tillåtit dig att tala?” Blond, brunbränd och vältränad.
Snart skrattar vi båda två.
Hon står böjd över skrivbordets långsida. Tungan virvlar som en virvelvind och Lénore rycker och sliter i repen för att kunna komma ännu närmre.

Leave a Reply

