Jag Visste Ändå Att Hon Höll På Att Upptäcka Sin Kropp, Jag Hade Dessutom Upptäckt Hennes Stora Hemlighet ?

Men innan dess han våda jag själv äntra syrran flertalet gånger då vi inte var alla tre tillsammans vilket hände otaliga gånger. Denna underbara känsla av kvinnokött som sluter sig om penisen, finns det något i världen som kan överträffa detta?!? Jag visste ändå att hon höll på att upptäcka sin kropp, jag hade dessutom upptäckt hennes stora hemlighet ? Kuuuuuuuuk!! Ngugu satt och tittade med stora ögon, sa knappt ett ljud. Liten pillesnock?

– Näää? Han svängde den i handen i nästan triumf ?

Nu lät det nästan som om Helene lipade?

– Min kuk! Hon vrålade, pep och tjöt om vartannat, vred och ålade sig men satt fast som i ett järnstäd, Ngugu tänkte inte släppa henne om han så blev erbjuden en förmögenhet.

Krogbesök

Du drog försiktigt ner dragkedjan på mina byxor och drog dem av mig. Jag svankade så mycket som möjligt så att du skulle kunna tränga djupt in i mig. Jag lät min hand leta sig ner mellan dina ben, mot den svällande bulan i dina byxor. Inte förens nu upptäckte vi tanten med hunden som med uppspärrade ögon stod
halvt gömd bakom ett träd och tittade på oss. Dina blå ögon såg frågande, tvekande på mig, allt jag kunde göra var att nicka till svar.
Du log ett sexigt leende och sa; ”Kom och ta mig!”Du stönade av njutning. Kvällens planer var enkla.

Och hur upplevde hon att smeka en trans? Jag ville ju ha fortsatt kontakt men visste inte hur jag skulle våga kontakta henne, men svaret kom redan nästa kväll då jag återigen var omklädd.
”Jag tror jag skall gå hem nu” ” Nu har vi vår lilla hemlighet du och jag” sa och kom fram till mej kysste mej på min rödmålade mun smekte mej över ryggen och ändan ner över strumpebanden, sedan tog hon handen över mina bröst, och sa ”Hej då tjejen vi kanske ses igen”
Sedan gick hon utan att ha sagt vilket ärende som hon egentligen kom dit för.
Öppnade dörren och sa.”Hej kommer du” och då möttes jag av en mycket förvånad min ” Vaa hur ser du ut” då gick det uppför mej att jag glömt att jag var ju sminkad och hade strumpor som syntes på mina fötter.
Satt mej framför datorn och chattade med några andra transor om ditt och datt en del sex, blev lite pirrig och kände att det blev lite blött i trosan, skönt tänkte jag att vara ensam omklädd och bara njuta.Ingen i min bekantskapskrets vet något (tror jag).
Min fru vet om min läggning men accepterar den inte varför jag inte kan klä om när hon är i närheten. Kollade i titthålet och såg att utanför stod en kvinnlig bekant. Sminkade mej snyggt (tycker jag själv) på med peruken och där stod en ganska snygg kvinna.
Vi satte oss och jag började berätta om mitt liv som trans, hon lyssnade och frågade ”Är du bög” en vanlig fråga som jag svarade med nej men kanske bisexuell när jag är omklädd.
Men vad tyckte hon ?
Då ringde det på dörren, skräcken spreds i min kropp vad skall jag göra?

Fortsättning följer….
Efteråt försökte jag analysera vad jag varit med om och kom fram till att detta var en dröm som gått i uppfyllelse.

Framför kakelugnen

Rycker lite lätt i snörena.Sätter mig på den om och om igen. Låter mina fingrar kleta ut krämen och tar mina fingrar och låter dig suga av dem.Jag njuter så.
Ökar takten lite.
Tar en kyss. Slutar att kyssa mig och kysser ett av mina bröst i stallet.
Rycker lite mer i repen.
Jag skulle vilja klä av dig framför min kakelugn.Du återgäldar blicken.Kommer tillbaka med två små skålar och en flaska med sött innehåll.
För sakta in din lem i mig. Låter min tunga sakta slicka upp grädden.För den sakta in och ut i mig. Känner att du njuter.

Min sommar med Maria.

Vad hade jag sagt? Jag fortsatte att bearbeta hela hennes underliv med min tunga, men snart så tryckte hon undan mig och rullade över mig på rygg. Hon blev så paff av greppet att hon helt slutade göra motstånd och jag kunde snabbt ta tag i hennes ben.
Fortsätt slicka mig bad hon, och först då slog det mig att jag hade nu hennes fitta ända upp i ansiktet.
Kom, så badar vi lite sade hon.
Givetvis lärde man känna de flesta tjejerna i byn och speciellt en av dom, Maria J gillade jag skarpt. Vi slängde upp badkläderna på stranden och fortsatte att kyssas och smekas ute i vattnet. Nu stod hon alldeles framför mig och såg mig djupt i ögonen. Hon tog tag i mina shorts och drog av mig dom.
Jag tog mod till mig och böjde mig fram och kysste henne försiktigt.

Leave a Reply

