Som Tur Var Så Var Klockan Inte Mer Än Fyra Så Än Var Hon Inte För Sen Hem.

Många av dem hade med lätthet passat i vilken Hollywoodfilm som helst och han fick upprepade förföriska leenden då han gick där. Ut med det! Han luktade i hennes blonda hår som doftade fruktigt. Ett tag innan hade tre amerikanskor rest tillbaks hem ? Genom tyget måste hon ha känt hans mästarstånd! Se så den ser ut nu?

Lång flirt

Normalt brukar jag ha full koll på vilka flickor som sitter i vagnen men jag lade inte märke till henne förrän jag såg hennes vaggande bak framför mig på väg mot rulltrappan. Ja egentligen vill jag inte tala om det men jag kan hälsa att jag nu lever ihop med en tjej och att våra kärleksstunder inte är långt ifrån denna otroligt sköna upplevelse.Jag går nära bakom Cia och säger halvhögt, – Hej Cia!


Jag stressar inte av tunnelbanevagnen på utan följer strax bakom henne. När vi reser oss på T-centralen så anar jag att hon blinkar åt mig men det kanske bara är vad jag inbillar mig. Väl hemma hos mig var det inte tal om något te eller så utan nu var det ren åtrå. Efter att ha varit mycket nära troskanten bad jag henne lägga sig på mage.

– Manlig intuition, svarade jag.Hon vet vad jag gör för hon tittar snett över sin axel och ler igen mot mig. Som tur var så var klockan inte mer än fyra så än var hon inte för sen hem. När vi kommer fram till hennes station frågar hon om vi kan åka vidare hem till mig.

Känslan fortplantade sig genom mitt väsen: händerna kröktes till klor så att jag kom att nypa hans axlar hårt och gräva in naglarna så att han stönade av smärta; rysningen for genom min kropp och en värme fyllde mig i dess efterdyningar…Jag skrek i takt med dyningarna, snyftade och gnällde medan de korta orgasmerna levde ut sitt förlopp. De långsamma stötarna som eskalerade drev mig till ett dregglande löpskt tillstånd — min kropp slets nästan itu av ytterligare en våldsam orgasm som fick håret att resa sig i en vitglödgad rysning.Jag jobbade på det och fick väl in en till två centimeter mer än vad jag annars brukar få in men trots mina ansträngningar var det en ganska så rejäl bit kvar. Den gigantiska lemmen och dominansleken tände mig verkligen. Skakade. Han stönade och gnällde efter mina sug. Den var helt enkelt alldeles för stor.

Minnen 2

Jag vet inte vad som i denna stund flög i mig, reser mig från stolen knäpper upp min blus samtidigt som jag frågar om han vill massera mig över ryggen.
Undrar om han menar det, ja det menar han. Ulf är vad man brukar kall en man i sina bästa år kanske runt 45. Ett godmorgon möter mig ”Vill bara hör din röst innan jobbet” kan knappt svar måste ansträng mig till det yttersta för att andas normalt.

Jag har inte varit den som stuckit under stolen med att det varit roligare att befinna sig i en storstad, helst någonstans i Europa, det hade varit roligt att för ett kort tid komma i från hemma med make, två barn 6 och 10 fanns det varken tid eller ekonomi att resa, men flertalet hade röstat för denna lösning, en lösning som passade mer de medelåldriga damerna och herrarna än mig som 28 årig nyanställd sekreterare.
Takten ökas jag nästan flyger över honom, över kuken, har sluta tänka på att han kanske kommer att pumpa mig full, full med främmande sperma, bryr mig inte måste känna orgasmen befria mig.

Telefonen ringer, har vi försovit oss, ser på klockan nej det är fortfarande några timmar kvar till frukost.

Eller har jag fel”

Jag funderar en stund på mitt svar sedan berättar jag ”Ja du har rätt, jag viste att hon inte hade skydd” Åsa stirrar på mig ” Det var som fan. Hon reser sig över mannen i sängen armarna rör sig, misstänker att hon runkar. Hon slingrar sig, juckar, tungan letar sig in i den savande fittan hon stönar, lite väl högt risken finns att hon väcker andra gäster. Det bästa var att allt ingick inget pyssel med mat, ingen efterstädning.Effekten låter inte vänta på sig. ”Jag kommer, vill spruta i dig nu” Hör Åsa ”nej vänta” Handen runkar fortare.
Lisas går ut i korridoren, lämmar dörren öppen, jag hör Åsa och Lisas röster. Jag kunde ibland dela hennes inställning i vissa stunder tedde sig livet stillastående, lire för förutsägbart.

Leave a Reply

