Jag Slickade Och Sög Och Kysste Hans Kuk Som Besatt.

Jag kan inte påstå att det smakade varken gott eller äckligt men det gjorde mig fruktansvärt kåt.

-Kukarna, sa han. Den styva kuken i min mun fick mig bara att bli kåtare.

Vi hade fått i oss några öl så hans nästa kommentar kom som en överraskning för mig.

-Vadå? Jag slickade och sög och kysste hans kuk som besatt. Jag trodde inte mina ögon.

Sommarlovet

Hon verkade tveksam till att sätta sej, kanske tyckte hon det var snuskigt på utedasset.


Smaken av kiss var inte alls obehaglig, utan påminde om doften i trosorna jag knyckte tidigare. Doften var svindlande stark, inte behaglig utan bara mycket starkare än jag kunnat ana, och mycket upphetsande. En gång fick jag se en tjej som satt på bänken alldeles intill titthålet med knäna uppdragna och särade. Hon hade en blond hårbuske och hon skulle just börja kissa då jag hörde en röst: “Vad i helvete sysslar du med?”

Med en ganska barsk röst sade han till mig att ligga stilla medan han själv gick ut i hallen och kom tillbaka med en väska jag inte sett förut.Något kallt och vått landade nästan mitt i mitt anus och Han tryckte in ett finger så långt han kunde.Jag och min pojkvän, låt oss kalla honom Niklas och hans kompis Robert satt i vardagsrummet hemma hos mig och slötittade på en tråkig film. Stön och små utrop försökte tränga ut ur min mun men hejdades av tyget. Niklas hade lyckats sova sig igenom allt och Robert smög sig ut efter att ha avkrävt mig ett löfte om att det inte var sista gången, jag var inte svår att övertala


Leave a Reply

