Han Såg Lite Osäker Ut, Men Började Sedan Knäppa Upp Byxorna.”det Måste Vara Situationen Som Gör Henne Så Vanvettigt Kåt” Tänkte Lars, Och Det Hade Han Förstås Rätt I.han Drog Upp Hennes Klänning Helt, Och Sedan Tog Han Ett Grabbatag Med Vardera Näven Runt Hennes Skinkor.

För första gången

Fyllningen landar på heltäckningsmattan. Patrik sitter i soffan med blicken vänd mot tv’n. Det går till ett fik och stannar där i någon timme.
Patrik eggas utav skriket, drar sig ut och trycker in sig lika hårt som tidigare. Han drar sig ur och lyfter upp henne och bär henne till sängen där han försiktigt lägger henne. Han smeker henne ömt över rumpan och låter ett finger glida utefter hennes fitta. Han ritar cirklar på hennes mage med ömma fingrar.
”Ja Master.” svarar hon. Det gör inte ont men förvåningen får henne att spärra upp ögonen och föra handen till kinden. Efter att hon har sugit i en evighet, av hennes bortdomnade käkar att dömma, befaller han henne att sluta.
Patrik slår vidare och för varje rapp gör det ondare och ondare. Hon börjar suga intensivare och till belöning hör hon honom stöna.

Hon fortsatte dock att suga utan uppehåll. Tänk, hon skulle få dem i sig ALLIHOP snart!
– Tack, tack Herre!
Alla gubbarna följde med stora ögon och stenhårda kukar skådespelet. Men Stigs kuk hade redan återhämtat sig helt stod nu åter stenhård.
– Det är otroligt så kåt hon är, utbrast Stig, hon sprutar igen! Ungslampan stirrade på alla de stenhårda kukarna med stora kåta ögon och kände hur fittan savade som aldrig förr. Han såg lite osäker ut, men började sedan knäppa upp byxorna.”Det måste vara situationen som gör henne så vanvettigt kåt” tänkte Lars, och det hade han förstås rätt i.Han drog upp hennes klänning helt, och sedan tog han ett grabbatag med vardera näven runt hennes skinkor. sade Ungslampan, lika förbi av njutning, som nu kände att hon närmade sig orgasm. Hon sprutar! Också Olles kuk hade nu rest sig i fullt majestät.
– Ååååhhhh så skönt Herre! Denna känsla gjorde henne så kåt att det började pulsera i fittan på henne.

Min unga Hingst!

Han satte sig upp o drog sakta o smekande av mig kläderna tills jag låg där i bara bh o trosor.Men han hade också sagt att han inte var någon snygging precis. men just då tänkte jag mest på att hans kuk skulle var så stor o härlig som han sagt att den var!
Jag reste mig hastigt o knuffade till honom så han hamnade på rygg. han sa inget, väntade nog bara på vad jag skulle göra med honom.
Jag drog av mig skorna o sa: hallå… Då tryckte jag ner handtaget o dörren gick upp, lägenheten var helt mörk.Jag andades häftigt vid detta laget o tänkte på hans stora kuk som stod som ett järnspett där nere.Vafan, tänkte jag. Min fitta var redan plaskvåt o klitoris bultade o var svullen som ett hallon.
Han var inte sen att lägga händerna på mina höfter.

Tur vi inte tvättat idag i alla fall. Svarar jag osäkert men leende.

Slut del 2.Skönt det, då slipper jag ljuga i alla fall. Efter några minuter kommer Anna in.

Leave a Reply

