Jag Och Stoffe På Vår Egen Strand

Jag och Stoffe på vår "egen" strand.

Detta är en novell som utspelade sej under sommaren 2006.

Nu har äntligen sommarlovet börjat som man längtat efter ända sedan jullovet.Jag har precis fyllat 16 år och fått könshår och lite grövre röst och blivit mer sexuellt intresserad.På sista tiden har jag även börjat fantisera om killar mot min vilja,det är något jag tidigare varit emot men nu vet jag inte vad som hänt med mej.

Innan har det varit blonda tjejer till 100 % och särskillt tjejen som jag nästan bor granne med.En riktigt blond hästtjej på 16 år.Henne har jag fantiserat om flera gånger,om att få ha sex med henne i stallet och på hennes rum mfl mfl.

Men vi har inte haft sex (än) men jag har märkt hur hon tittar på mej,Om det är för hon har märkt hur jag tittar på henne eller vad som är anledningen vet jag inte.

Sommaren har börjat med väldigt vackert väder,nästan för varmt.Jag låg i skuggan under vårt stora träd i trädgården och njöt.Jag blev lite smått kåt av hur vinden smekte mej och tankarna gick till Klara.Jag kände hur kuken började växa under mina shorts.Jag fantiserade om hur hon smekte mej samtidigt som jag började smeka mej själv först utanpå shortsen och sen innanför.

Jag hörde några röster längre bort, så jag vågade inte fortsätta pinsamt om morsan eller farsan skulle se mej här med handen innanför shortsen.

Jag tog bort handen från kuken med vemod och fortsatte lite försiktigt utanpå igen.Tur att jag gjorde det för bara någon minut efter stod min kompis Stoffe vid sidan av mej.

-Så det är här du är,jag har försökt ringa till dej både på mobilen och hem

-Men jag är väl inte inne när det är så fint väder.

-Nej jag fattade nästan det.Ska du med ner till sjön och bada?

-Ja visst svarade jag.Vi bor nära skön,bara 300-400 meter från gården.

Jag hämtade min cykel och han som cyklat hit tog sin och vi cyklade iväg.

Vi cyklade till vår "egen" strand där vi byggde en liten brygga förra året och gjorde fint.Vi tyckte det var trevligare att vara där och slippa alla turister som är på den stora stranden.

Vi ställde cyklarna och gick ner sista biten.Den kåta känslan kunde inte släppa.Vi skulle bytte om,vi hade inte tagit av oss kalsongerna innnan.

Jag kunde inte riktigt låta bli att titta på han när han tog av sig T shirten och shortsen.Jag hade inte sett han naken sen förra sommaren eftersom vi inte hade idrott samtidigt nu som vi alltid haft innan.Och jag märkte hur hans kropp hade förändrats.Han hade också kommit i puberteten.Han hade byggt upp en del muskler och blivit lite grövre.Jag var fortfarande lite mindre än han,något som retade mej lite.

Jag blev lite kåt igen och försökte att koncentrera mej på att byta om.När jag tagit av kalsongerna kunde jag inte låta bli att runka några sekunder innan jag tog på shortsen igen.Han märkte inget som tur var.

Vi gick ner mot vattnet och kände först försiktigt med foten om det var lagom varmt.

Lite kallare än jag trodde men vi gick försiktigt i och efter en stund doppade vi oss.Det var skönt och när vi varit i vattnet en stund var det inte så kallt längre.

Vi tittade bort mot stranden där de andra badade och solade.

Stoffe fick direkt blicken på en snygg blond tjej med fin kropp.

-Det är ju Klara.Snygg så in i Helvete.

-Det är inte klara det är hon som är från Tyskland,de har stuga uppe vid stugbyn.

Nu såg han att det var tyskan och inte Klara.

Jag märkte riktigt hur han var intresserad av henne jag med för den delen.

-Ska vi simma bort dit och försöka locka hit henne och knulla av henne….?

-För det första så Jag tror inte hon vill knulla dej och för det andra skulle du inte våga.

-Det gör jag visst.

-Sen avslöjar du ju vårt hemliga badställe om du kommer simmandes här ifrån.

-Jo det är klart men….

-Kom nu så går vi och badar igen sa jag

och det gjorde vi.Under tiden som vi var i vattnet blev jag riktigt kåt,ännu mer än när jag låg på gräsmattan hemma.Jag ville se hans kuk och suga av honom som jag börjat fantisera om på kvällarna innan jag somnade.

-Ska vi gå upp frågade han.

-kan vi väl,svarade jag tveksamt.Jag hade ju stånd och det kunde jag inte visa för honom,men jag tänkte att drömmen måste bli sann,jag måste få suga av honom.

Jag tog mod till mej och vi gick upp.Han först och jag tätt efter.När vi han nästan var vid strandkanten så bad jag honom vända sej om och innan han han tänka var satte jag mej på huk,drog ner hans shorts och tog hans stora mjuka kuk i munnen och började suga av honom.

Jag var kåt och sög honom hårt,fast jag aldrig gjort det förut.

Han undrade vad jag höll på med men han verkade inte ogilla det.Det var det jag mest var rädd för att han skulle göra.

Jag sög ett sista tag innan jag tog släppte den från min mun men jag höll kvar med tumme och pekfinger runt kukroten. Jag blev ännu kåtare av att se hur hans slaka kuk bara hängde där så med munnen så försökte jag resa den upp och tog hans snopp i munnen och fortsatte suga av den.Det var helt underbart så jag kunde inte sluta.Stoffe stod där helt panikslagen av vad jag höll på med.

Jag brydde mej inte så mycket om vad han tänkte och fortsatte suga och runka hans stora kuk fram och tillbaka.Men han gillade det för hans kuk började styvna till och bli stor.Den var 17 cm skulle jag gissa.Jag bad honom lägga sig ner och det gjorde han och jag la mej vid sidan av honom och fortsatte suga och smeka hans pungkulor innan jag sög in dem också i munnen.

Jag la mej på rygg och bad han suga av mej men han var väl inte så på som jag var.Men han drog av men shortsen och tog sin hand runt min styva kuk och runkade den försiktigt,mycket försiktigare än vad jag gjort med honom.

Det var en underbar känsla att känna när någon annan rörde min kuk,det hade aldrig hänt tidigare.

-Jag stönade lite tyst och bad honom suga.

Han tog försiktigt in kuken i munnen och sög av mej.Jag la mina händer om hans huvud och tryckte.Jag ville att han skulle suga av mej hårdare.Och det hjälpte,jag stönade högra och högre innan han slutade sin något tafatta men sköna behandling.Jag reste mej upp och bad honom ställa sig upp även han.Han gjorde som jag sa konstigt nog.Jag trodde han var emot bögar även han men han kanske blev upphetsad av tjejen på stranden.

Jag ställde mej bakom honom och försiktigt tryckte jag upp kuken mot hans anal.Först en liten bit och tillbaka och lite till och lite till.Efter att ha kommit in en bra bit i hans anal så började jag jucka även om det var jobbigt.Men efter att hållt på en stund så började det gå lättare och jag knullade honom hårdare och hårdare.

Jag ville ha kuk igen så jag vände mej om och tog ett rejält grepp om hans kuk och sög av honom igen.Nu ville jag ha sperma så jag sög allt jag förmådde.Hårda långa tag.Jag såg hur hans ollon började bli fuktigt och jag fortsatte nästan ännu hårdare.

När jag var uppe i maxfart så började tom han att stöna lite försiktigt.Kunde det betyda att han var på gång att komma.

jag runkade honom så hårt jag kunde och tyckte nästan synd om honom.Det dröjde några minuter innan han stönade riktigt och jag runkade fram hans varma sperma som träffade mej i ansiktet och i munnen.

Han tog på eget initiativ tag om min kuk och runkade fram en sats sperma.Det trodde jag inte han skulle göra men det gjorde han faktiskt och det var skönt att bli avrunkad och se hur min sperma träffade hans ansikte.

Vi la oss ner i sanden och sa inte ett ljud till varandra innan vi gick hem.Vi låg säkert en kvart innan vi tog på oss våra shorts igen och gick mot cyklarna och cyklade hem som ingenting hade hänt.

Äntligen hade min dröm gått i uppfyllesle.

På kvällen när jag lagt mej började jag onanera till det som hänt och fick en härlig orgasm.Då började jag fundera på,är jag fortfarande oskuld eller tog han min oskuld.Blir man inte av med oskulden förrän kille+tjej har sex?Jag kom inte fram till något svar,det svaret har kanske ni.

Kommentera gärna min novell,och tänk på att det är min första novell.

Jag kan ju tillägga att jag har blivit av med den riktiga oskulden mellena kille och tjej till Klara.En novell som ni kanske också vill läsa.


Leave a comment